آهنگ دوراهی

قالب سبز


وبلاگ رسمی علی رنجبر
موسیقی شعر گیتار دانلوود آهنگ های علی رنجبر شعر های علی رنجبرموسیقی پاپ صدای تازه صدایی که نشنیده ای صدای نسل امروز علی رنجبر
Blog Previous
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی علی رنجبر و آدرس aliranjbar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

داری بی همسفر میری مسیر اشتباهاتو                                                                                        
غبار بی کسی پوشوند تمام رد پاهاتو
بیا برگردیم اون روزا که همدیگه رو داریم
کی گفته آخر خطیم کی گفته آخر کاریم 

تو دستاتو تکون میدی همین جا آخر راهه
داریم از هم جدا میشیم داریم میریم تو بیراهه
میترسیدم از امروزی که تو قلب کسی جا شی
دارم فرداتو میبینم محاله با کسی باشی


داری از اول جاده ، دو راهی رو نشون می دی
از این لحظه جدا میشیم ، تو دستاتو تکون میدی
حالا من موندم و سایه ام ، که از تنهایی بهت کرده
من و نقطه ی پایان ، که دنیامو غروب کرده


تو دستاتو تکون میدی ، همین جا اخر راهه
داریم از هم جدامیشیم ،داریم میریم تو بیراهه
میترسیدم از امروزی که تو قلب کسی جا شی
دارم فرداتو می بینم ، محاله با کسی باشی


تو دستاتو تکون میدی ، همین جا اخر راهه
داریم از هم جدامیشیم ،داریم میریم تو بیراهه
تو دستاتو تکون میدی ، همین جا اخر راهه






 


این آهنگ هم موسیقیش و هم شعرش از محسن یگانست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 مرداد 1392برچسب:آهنگ دوراهی از محسن یگانه متن شعر عاشقانه, ] [ 1:48 ] [ علی رنجبر ]
About

علی رنجبر 21 سالمه از فارس صدام خیلی خوبه گیتار بلدم شعر هم میگم لطفا اگه از این وبلاگ استفاده می کنید حتما منبعش که این وبلاگ هست و صاحب اثر که خودم هستم رو ذکر کنید مرسی ♥همتون رو دوست دارم موفق باشید♥
Blog Custom

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 55390
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1